Ik probeer een polygonenkaart te maken in Power BI met behulp van de ingebouwde ArcGIS visual. Ik heb ingelogd op onze ArcGIS-server, gegevens toegevoegd aan de join- en tooltip-velden in het Power BI visualisatiepaneel, en de Power BI-gegevens gekoppeld aan een feature layer-kaart in het ArcGIS-menu. <\/P>
Ik heb de koppeling getest door te controleren of de kaart een tabel kan filteren en vice versa. Alles lijkt correct ingesteld, behalve dat ik geen tooltips krijg. En ik vind tegenstrijdige informatie op internet over of je gegevens nodig hebt in het locatieveld, of dat je alleen tooltips kunt hebben als je geografische markeringen gebruikt in plaats van polygonen, of dat tooltips überhaupt werken met gekoppelde lagen. Ik heb bevestigd dat een tooltip verschijnt als ik het join-veld toevoeg aan het locatieveld, maar het voegt markeringen toe en die markeringen staan niet op de juiste locaties. Wat logisch is omdat het geen daadwerkelijke locatie heeft maar een gebiedsvorm om mee te werken. <\/P>
Heeft iemand hier ervaring mee of uitgezocht of het überhaupt mogelijk is om tooltips te hebben op polygonvormen en zo ja, hoe hebben jullie dat gedaan? <\/P>
Dank je wel!<\/P>