Ik ben een obstakel tegengekomen in Power Automate met de ArcGIS Enterprise actie. Mijn doel is om een flow te maken om een e-mail te sturen (als aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan - zoals als het veld Needs_GISupdating gelijk is aan Yes) (dit is voor een GIS-audit) en om de dynamische inhoud in de e-mail op te nemen. Het lijkt er echter op dat na een ondersteuningsgesprek met Esri, dit een beperking is van de Enterprise actie, maar niet bij de ArcGIS Online actie. Ik heb screenshots bijgevoegd. In feite geeft de Fetch Updates, Changes, or Deletions from Feature Layer mij niet de optie om te kiezen uit welk veld die informatie in mijn feature layer moet worden gehaald. Daarom retourneert de Output in de Fetch Updates,.. actie het itemgedeelte (waar mijn attributen voor de dynamische inhoud zouden zijn) als leeg, waardoor ik niet verder kan met mijn flow. Weet iemand of er een oplossing is? Of mis ik iets? Zo niet, dan zou een upgrade hiervan mijn beperking wegnemen om verder te gaan met dit auditproject. <\/P>