Hallo,
Ik werk momenteel aan een nieuwe versie van een bestaand dashboard, en ik hoopte de nieuwe Home Extent-functie uit v 2025.1 toe te voegen.
Bij het openen van een .pbix-bestand om te bewerken, worden mijn ArcGIS voor PBI visuals soms bijgewerkt naar v 2025.1, maar meestal is de vermelde versie v 2024.2.600. Op de zeldzame momenten dat ik een .pbix open heb met v 2025.1, wordt deze versie nooit weergegeven in Power BI Service wanneer ik het rapport publiceer. Met andere woorden, als ik v 2025.1 zie in PBI desktop, de Home Extent-functie inschakel en publiceer naar service, verschijnt de Home Extent-functie niet in PBI service.
Ik heb tot nu toe de volgende stappen ondernomen:
- Lokale Power BI opslagcache-mappen (WebView2 en Cache-mappen) geleegd met een herstart
- Opnieuw geverifieerd met mijn ArcGIS online-account in het dashboard.
- Het bestaande gepubliceerde rapport in de PBI Workspace verwijderd en opnieuw gepubliceerd wanneer v 2025.1 wordt vermeld
Deze stappen hebben het gedrag dat ik hierboven zie niet veranderd. Ik ben veel aan het bewerken in dit bestand, en open en sluit het vaak, en alleen af en toe tonen de ArcGIS voor PBI visuals de nieuwste versie.
Bedankt!