Ik werk nu al een paar jaar aan een Tool en heb deze langzaam bijgewerkt op basis van gebruikersfeedback en behoeften. Deze Tool gebruikt Microsoft Power Automate om veel gegevens naar verschillende lagen te kopiëren, zodat gebruikers dit niet handmatig hoeven te doen. Het laatste deel van de workflow neemt een polygoon en enkele bijbehorende attributen van een ArcOnline gehoste feature layer en plakt deze in een feature layer op ons Enterprise-systeem. Ik kreeg hulp van Esri om dit werkend te krijgen (we hadden uren via de overeenkomst van onze organisatie voor technische ondersteuning). Ik heb een screenshot van de Flow bijgevoegd (Copy_to_Portal_PA.png).<\/P>
Ik test nu een proces om te zien of het haalbaar is als oplossing voor een probleem, en het lijkt erop dat het zal werken, maar ik heb de specifieke Flow-stappen niet correct. Ik wil opnieuw een polygoonrecord kopiëren van een gehoste feature layer naar de laag op ons Enterprise-systeem, maar de gehoste feature layer heeft nu een gerelateerde tabel. De trigger om het record te kopiëren is het bijwerken van een attribuut in de related<\/EM> tabel, waarbij de bovenliggende polygoon, enkele attributen van de ouder en enkele attributen van het kind worden gekopieerd naar de Enterprise-laag. Ik gebruikte deze geweldige post<\/A> om de gerelateerde tabel in Power Automate "te kunnen zien", maar mijn Flow wordt niet geactiveerd. Op basis van de eerdere hulp die ik van Esri kreeg, is er een extra stap\/ontbrekende stap\/verkeerd geneste stap die dit veroorzaakt, maar ik kan het niet vinden. Kan iemand helpen? Ik heb twee extra screenshots van mijn nieuwe Flow bijgevoegd (PA_1.png en PA_2.png) om te laten zien wat ik heb gemaakt. Laat me weten als je meer informatie nodig hebt.<\/P>@NataliyaLys<\/a> @SeanKMcGinnis<\/a> <\/P>