Hallo! Ik heb een situatie waarbij ze werken met Portal 11.3 en een custom connector hebben gemaakt. Ze hebben een webhook ingesteld die een Survey123-rapport uploadt naar SharePoint na het indienen van een enquête. Het werkt goed, maar alleen wanneer de gebruiker is ingelogd in Power Automate. Is dit het verwachte gedrag? Houd er rekening mee dat ze de .gov-versie van Make's power automate gebruiken, en ik weet niet zeker of die volledig geïntegreerd is voor gebruik met de Enterprise custom connector?
Ik vond de volgende verwijzing in een eerdere post "Er zijn gesprekken geweest over het implementeren van de Enterprise Connectors in Power Automate voor de .gov-versie van Make, maar de tijdlijn voor het verkrijgen van de ArcGIS Enterprise connector in US Government (GCC High) en US Department of Defense (DoD) is nog niet bepaald."
Hoewel de kant-en-klare Enterprise Connectors nog niet zijn geïmplementeerd voor de .gov-versie, vraag ik me af of je kunt bevestigen of de custom connector naar verwachting zou moeten werken met die versie?
Dank je wel!
sean mcginnes