Hallo,
Ik gebruik de data-migratietools met de Sewer UN Essentials Solution. De workflow is eenvoudige mapping maken, migratieworkspace maken, assetpakket toepassen op Geodatabase. Dit proces heeft voor mij in het verleden gewerkt, maar ik besloot het essentials-pakket uit te breiden met subtypes van de uitgebreide UN.
Ik heb wijzigingen aangebracht in het essentiële assetpakket met behulp van de Create Utility Network Copy Workbook and Apply Utility Network Copy Workbook. Ik heb daarna de create migration workspace-tool uitgevoerd, maar de uitvoer van het assetpakket is leeg – de feature classes zijn aanwezig in de UN Feature dataset, maar migratie van bron naar doel heeft niet plaatsgevonden omdat er geen waarden in enige feature classes staan.
Om het probleem op te lossen heb ik de nieuwste versie van UN gedownload, een nieuw project gestart en het volgende gedaan:
- Nieuwe brongegevens gemaakt om te gebruiken in de workflow met het uitgebreide essentials-pakket
- De migratieworkflow uitgevoerd zonder het uitbreiden van het Sewer UN essentials-pakket
- Nieuwe brongegevens gebruikt en de migratieworkflow uitgevoerd zonder het uitbreiden van het Sewer UN essentials Asset Package
Geen van deze tests werkte, aangezien de uitvoer van het assetpakket uit data-migratie leeg blijft.
Bedankt voor alle hulp.