<\/HEAD>
Hallo,<\/P>
Ik probeer routes te tekenen die meerdere vrachtwagens hebben afgelegd op basis van GPS-locaties verzameld van hun radio's. Ik ben erin geslaagd om een route voor één vrachtwagen tegelijk te tekenen, maar mijn model faalt wanneer ik probeer te itereren voor meerdere vrachtwagen-ID's.<\/P>
<\/P>
Het model maakt een route aan, voegt vervolgens de GPS-locaties toe als 'Stops' (probeert elke vrachtwagen zijn gps-punten afzonderlijk te itereren) en probeert dan de route als een shapefile te exporteren. Terwijl het model draait, zie ik dat het de stops afzonderlijk itereert, maar ik krijg de volgende foutmelding wanneer het probeert de route te tekenen:<\/P>
<\/P>
De solver kon de geometrie niet genereren voor een of meer objecten in "Routes". De netwerkdataset moet worden herbouwd, of de datalicentie dekt niet de omvang van de analyse.<\/P>
WAARSCHUWING 030025: Gedeeltelijke oplossing gegenereerd.<\/P>
<\/P>
Is mijn model zo opgezet dat het logisch is (en zo ja, hoe kan ik de fout oplossen?). De netwerkdataset werkt prima met één vrachtwagen wanneer ik de iterator verwijder en ik denk niet dat er een probleem is met de licentie? <\/P><\/BODY><\/HTML>