Meneer Celiac meldt zich aan voor UC 2025. 🤓<\/span>Halfjaarlijkse post over alles wat glutenvrij is (glutenvrije UC 2023)<\/A>. 😁<\/span> Jullie en San Diego zijn over het algemeen goed geweest, maar waakzaamheid is altijd geboden. We moeten<\/STRONG> dit doen (het is een medische kwestie), mensen. Bij voorkeur recente, geverifieerde, op ervaring gebaseerde, op data gebaseerde informatie. Bedankt voor jullie geduld en consideratie! 😊<\/span>Allereerst dank aan Esri voor het consequent denken aan mensen met dieetwensen. Veel van mijn voedselgerelateerde ervaringen op de UC zijn geweldig geweest en ik waardeer dat echt. Blijf dit alsjeblieft doen. Wees niet bang om nog beter te worden. <\/STRONG>😁<\/span><\/P>Zorgen, behoeften, hoop enz.:<\/P>deskundig personeel (zowel keuken als bediening)<\/LI>veilige, geïsoleerde voorbereidingsruimtes, gebruiksvoorwerpen, snijplanken, apparatuur<\/LI>scheiding voor buffetstijl eten (vooral bij zelfbediening; mensen zijn gek met die gebruiksvoorwerpen en vingers, mensen)<\/LI>duidelijke identificatie (bij bedieningslijnen, voorgerechtschalen, in menu's, op evenementpamfletten, in eetgidsen)<\/LI>glutenvrije certificering <\/LI>niet alleen eten, maar ook drinken (merken helpen hier)<\/LI><\/UL>Locaties (idealiter overal waar eten is):<\/P>restaurants (waar we waarschijnlijk zelf zullen eten)<\/LI>bars<\/LI>koffiehuizen<\/LI>foodtrucks<\/LI>Map Gallery Reception<\/LI>Balboa Park evenement<\/LI>SIG-, UG- en door leveranciers gesponsorde maaltijden en evenementen met eten<\/LI>vendor hall<\/LI><\/UL>Ik ben geïnteresseerd in feedback en zoek hulp van iedereen die getroffen is, betrokken is of invloed kan uitoefenen. Ik help graag als dat mogelijk is. Moedig leveranciers (zowel GIS als voedselservice) aan om aan mensen met dieetbeperkingen te denken wanneer ze aan eten denken. Wij die allergische, andere medische (zoals celiac en Hashimoto's), religieuze en/of gewetensbezwaren hebben, waarderen jullie doordachte planning en inspanningen echt.Nogmaals bedankt allemaal! 😊<\/span><\/span><\/P> <\/P> <\/P> <\/P>
Hi @JoelWasinger, and thanks for bringing this up and for noting your historically positive experience at Esri User Conference. I understand that you're putting this message out broadly for input from both Esri and your peer conference attendees who may have knowledge about celiac and/or allergen-friendly food options in the surrounding area. From the Esri side of things, our Events team has provided this information for awareness:All the staff are knowledgeable, and the kitchen provides detailed labeling when items are gluten free. However, we do not have a gluten free kitchen, i.e. items are made in a facility that uses gluten ingredients. We also provide gluten free drinks upon request.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.