In deze virtuele bijeenkomst leert u wat er nieuw is in Esri Developer en krijgt u de kans om virtueel contact te maken met anderen in de Telecommunications Community.
- Wat is nieuw in ArcGIS Developer Technology
- Overzicht van Esri client-API's en extension SDK's
- Hoe te beginnen met Esri Developer
Veelgestelde vragen over de Meetup
Is de add-in voor behuizingen voor splice-diagrammen openbaar beschikbaar? Zo ja, waar kunnen we deze downloaden?
- Ja, er is een splice-diagramtemplate in de Communications Utility Network Foundation ArcGIS Solution, en het behuizingsdiagram dat tijdens het webinar werd getoond, is hier te vinden: https://github.com/esri/arcgis-pro-sdk-community-samples/tree/master/NetworkDiagram/CreateDiagramWithACustomLayout
Zijn de nieuwe GEOAI-tools een product waarvoor we een licentie nodig hebben?
- Nee, er zijn AI-mogelijkheden verspreid over ArcGIS-apps. Om toegang te krijgen tot die apps heeft een gebruiker de juiste gebruikerslicentie nodig, maar GeoAI is geen ArcGIS-product, het zijn mogelijkheden ingebouwd in ArcGIS.
Hoe kunnen we input leveren voor open-source bibliotheken die Esri ondersteunt?
- Als u feedback wilt geven, reageer dan op dit bericht en we kunnen contact leggen.
Kan ik mijn eigen logica integreren in Esri AI Assistants?
- Ja, met gebruik van de Pro SDK
Kan ik webkaarten van het GIS-portaal gebruiken in de webapplicatie die ik aan het bouwen ben?
- Ja, u kunt de webkaart-ID gebruiken in uw app-ontwikkeling om webkaarten van uw portaal binnen te halen.
Wanneer zal de 3D tiles basemap-service beschikbaar zijn?
- Later dit jaar. Volg zeker de ArcGIS Blog.
Als er aanvullende vragen over dit onderwerp zijn, reageer dan op dit bericht of plaats uw vraag onder het Telecommunications Questions-bord. Tot ziens bij de volgende meetup!
-Esri Telecom Team