Ik heb een vluchtplan voltooid in ArcGIS Flight offline in het bos en dit ingediend in SiteScan voor verwerking, en hoewel de beelden correct zijn genomen over het hele missiegebied, heeft de orthomosaic grote gaten en is er veel vervorming binnen de orthomosaic, niet alleen rond de randen waar enige vervorming te verwachten zou zijn. Ik heb geprobeerd de beelden meerdere keren opnieuw te verwerken, inclusief het uploaden naar een gloednieuw project, maar er veranderde niets. Dit is pas mijn vierde vlucht in ArcGIS Flight/SiteScan, maar mijn drie andere vluchten waren grotere en complexere missies en toch werden die goed verwerkt. Heeft iemand inzichten en/of manieren om dit in de toekomst te voorkomen om herhaalde vluchten te vermijden? SiteScan versie 4.210.2, ArcGIS Flight versie 5.1, DJI Mavic 2 Pro drone, het vluchtplan had terreinbewust aan en was volledig offline en er gebeurde niets vreemds tijdens de vlucht. Hoewel dit pas mijn vierde missie is, gebruik ik deze drone al een jaar om beelden te maken en had ik zelden problemen met het verwerken van beelden naar orthomosaics in andere software zoals DroneDeploy.<\/P>
<\/span><\/P>
<\/span><\/P> <\/P> <\/P>