Hallo allemaal, ik heb een vraag over het Esri Advantage Program. Ik probeer precies te begrijpen wat je krijgt als je je aanmeldt. Voor zover ik begrijp, krijg je als je deel uitmaakt van het Advantage Program directe toegang tot een Esri-contactpersoon013 iemand die je kunt benaderen voor directe ondersteuning en begeleiding. Het lijkt te verschillen van de standaardondersteuning van Esri, die zowel gratis als betaalde niveaus heeft.<\/SPAN><\/P>Hier is de link naar het Advantage Program waar ik naar verwijs: <\/SPAN>https:\/\/www.esri.com\/en-us\/arcgis\/services\/advantage-program<\/A><\/SPAN><\/P>Naast het hebben van een toegewijde Esri-contactpersoon, lijkt het Advantage Program punten te bieden die je kunt gebruiken voor door instructeurs geleide trainingen, zowel online als persoonlijk (hoewel de meesten de voorkeur geven aan online). Ik merkte op dat ongeveer 1,5 punt een dag online door instructeurs geleide training kan dekken.<\/SPAN><\/P>Als alternatief kun je rechtstreeks toegang kopen tot individuele online cursussen, zoals deze ArcGIS Enterprise-cursus: <\/SPAN>https:\/\/www.esri.com\/training\/catalog\/5c352f7ed1805d450c6ce78e\/arcgis-enterprise%3A-administration-workflows\/<\/A><\/SPAN><\/P>Ik ben benieuwd013 degenen onder jullie met ervaring met Esri-training, kopen jullie meestal gewoon directe toegang tot deze cursussen individueel, of hebben sommigen van jullie gekozen voor het Advantage Program? Als je deel uitmaakt van het Advantage Program, ben je er dan tevreden mee en zou je het aanbevelen? Ik heb online gezien dat het Advantage Program ongeveer $38K per jaar kan kosten; klinkt dat accuraat? <\/SPAN><\/P>Tot slot, voor degenen die ArcGIS Enterprise beheren, vinden jullie formele trainingscursussen waardevol, of vertrouwen jullie voornamelijk op communityforums, YouTube-tutorials en gratis bronnen gedeeld door Esri? Zo ja, hebben jullie links die je bereid bent te delen? <\/SPAN><\/P>Context: Mijn bedrijf stapt over van ArcGIS Online naar ArcGIS Enterprise, en ik zal de beheerder zijn van het nieuwe Enterprise-systeem. Ik verken opties voor training en ondersteuning om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen.<\/SPAN><\/P>
Naast het hebben van een toegewijde Esri-contactpersoon, lijkt het Advantage Program punten te bieden die je kunt gebruiken voor door instructeurs geleide trainingen, zowel online als persoonlijk (hoewel de meesten de voorkeur geven aan online). Ik merkte op dat ongeveer 1,5 punt een dag online door instructeurs geleide training kan dekken.<\/SPAN><\/P>Als alternatief kun je rechtstreeks toegang kopen tot individuele online cursussen, zoals deze ArcGIS Enterprise-cursus: <\/SPAN>
Ik ben benieuwd013 degenen onder jullie met ervaring met Esri-training, kopen jullie meestal gewoon directe toegang tot deze cursussen individueel, of hebben sommigen van jullie gekozen voor het Advantage Program? Als je deel uitmaakt van het Advantage Program, ben je er dan tevreden mee en zou je het aanbevelen? Ik heb online gezien dat het Advantage Program ongeveer $38K per jaar kan kosten; klinkt dat accuraat? <\/SPAN><\/P>Tot slot, voor degenen die ArcGIS Enterprise beheren, vinden jullie formele trainingscursussen waardevol, of vertrouwen jullie voornamelijk op communityforums, YouTube-tutorials en gratis bronnen gedeeld door Esri? Zo ja, hebben jullie links die je bereid bent te delen? <\/SPAN><\/P>Context: Mijn bedrijf stapt over van ArcGIS Online naar ArcGIS Enterprise, en ik zal de beheerder zijn van het nieuwe Enterprise-systeem. Ik verken opties voor training en ondersteuning om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen.<\/SPAN><\/P>
Hi @JonJones1, while Advantage Program does include credits that can be applied toward training, one of the main program benefits is that you get a dedicated technical advisor who can help you navigate your migration and other strategic GIS initiatives, and pull in Esri experts as needed. Regarding training access specifically, another option is to purchase prepaid training days through the Esri Training Pass (training days can be applied toward individual seats in public classes, private training classes for a group, and other products) and redeem them as needed. Your training consultant can provide complimentary planning assistance/guidance on resources to support your migration. Hope this helps. https://www.esri.com/training/training-for-organizations/
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.