We ondervinden enkele problemen met de join-laag. Ik gebruik momenteel versie 2024.2.500.0 en ik kan niet upgraden naar een recentere versie (niet door handmatig de nieuwste Power BI-versie te installeren van Microsoft.com of door deze te downloaden via de Microsoft Store).<\/P>
Ik heb een join-laag en een filter ingesteld om in te zoomen op verschillende aangepaste polygonen. De problemen die ik heb zijn als volgt:<\/P>
- De join-laag werkt even, maar stopt met werken zodra ik probeer het selectiegereedschap te gebruiken of stopt gewoon na een tijdje.<\/LI>
- Het selectiegereedschap werkt helemaal niet.<\/LI>
- Wanneer de join-laag "werkt", reageert de kaart soms niet op een filter en moet het filter nogmaals worden aangeklikt om effect te hebben.<\/LI>
- Bij het wisselen van het ene filter naar het andere is er vaak een vloeiende overgang, maar soms maakt het gewoon een sprong.<\/LI><\/UL>
We beginnen net de optie te verkennen om met Power BI (en de ArcGIS-integratie) te werken. Echter, de eerste indruk liet ons enigszins teleurgesteld achter. Duimen dat dit opgelost kan worden.<\/P>
Met vriendelijke groet,
Wouter<\/P>