Ik werk momenteel aan de technische architectuur voor een on-premise ArcGIS Server-implementatie die meerdere teams en een groot aantal gebruikers moet ondersteunen. Om optimale capaciteitsplanning en resourceallocatie te waarborgen, ben ik op zoek naar de nieuwste versie van de Esri Capacity Planning Tool (CPT)<\/STRONG> in Excel-formaat.<\/P>Kunt u alstublieft de meest recente versie van de tool delen of mij begeleiden over hoe ik deze kan verkrijgen? Ik ben vooral geïnteresseerd in het gebruik van de tool om het benodigde aantal ArcGIS Server-licenties, hardware-specificaties en netwerkcapaciteit te schatten op basis van onze verwachte belasting, die het volgende omvat:<\/P>Meerdere kaartservices, feature services en geoprocessing services<\/LI>Hoge hoeveelheid puntfeatures (ongeveer 2000 punten per verzoek)<\/LI>Gelijktijdige gebruikers verdeeld over 20 teams, met tot 1000 gebruikers per team<\/LI><\/UL>Als er nieuwere richtlijnen of bronnen zijn voor capaciteitsplanning naast de CPT, zou ik het op prijs stellen als u die ook kunt delen.<\/P>