<\/HEAD>
Hallo allemaal,<\/P>
<\/P>
Ik probeer een afbeelding (.img) toe te voegen aan de proefversie van arcgis online. Ik gebruik ArcGIS for Server 10.3 en ArcMap van dezelfde versie. Hieronder volgt het stapsgewijze proces van hoe ik dit probeer te doen:<\/P>
<\/P>
- Het afbeeldingsbestand (.img) geopend dat de projectie heeft van het WGS_1984 coördinatensysteem.<\/LI>
- Een service gepubliceerd door een verbinding te selecteren "arcgis on localhost_6080 (publisher)" met servicenaam "MyMapService"<\/LI>
- "root" geselecteerd voor de optie publiceer service naar map.<\/LI>
- Alle standaardwaarden geselecteerd in de Service Editor, de analyse uitgevoerd om fouten\/waarschuwingen te verwijderen; mijn service gedeeld met "My Content" en de 'administrator"<\/LI>
- En de service gepubliceerd.<\/LI><\/UL>
<\/P>
Daarna verschijnt "MyMapService" in de sectie "My Content" met het type "Map Image Layer". Toen ik probeerde de laag aan de kaart toe te voegen, kreeg ik een foutmelding "De laag, MyMapService, kan niet aan de kaart worden toegevoegd.<\/P>
<\/SPAN><\/P>Ik heb ook geprobeerd de afbeelding toe te voegen in de Mosaic Raster Dataset, maar ook dan krijg ik dezelfde foutmelding.<\/SPAN><\/P><\/P>Ik heb alle eerdere blogs over soortgelijke problemen bekeken, maar kon geen oplossingen vinden. Ik zou het op prijs stellen als iemand me hiermee zou kunnen helpen. Dank!<\/SPAN><\/P><\/P>Met vriendelijke groet,<\/SPAN><\/P>Sami<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>