Is het oké dat een stroom direct vastklikt op een hydro-junction puntkenmerk bij het uitvoeren van stormwater preprocessing? En is het oké dat die stroom uit een pijpuitlaatpuntkenmerk komt door erop vast te klikken? Ik ben in de war door de stormwater workflow handleiding. Om het samen te vatten zegt het dat alle stromen moeten verbinden met een andere stroom of pijpkenmerk. Later in het proces waarschuwt het om te zoeken naar stromen die verbinden met sinks. <\/P>
De verwarring voor mij ontstaat doordat de hydro-junctions aan pijpen (stormafvoeren en duikers) moeten worden bevestigd, daarom moet de stroom aan de hydro junction worden bevestigd; vervolgens worden diezelfde hydro junctions gemodelleerd als sinks om waterstroom aan te trekken. Toch kan een stroom niet eindigen in een sink tenzij dat de ware weergave is. <\/P>
Ik heb geprobeerd hydro junctions en pijpuitlaten weg te laten uit die pijpstructuren waar ik de stroomrichtingen ken, maar ik heb nog steeds de sinkgegevens nodig die gemodelleerd zijn voor stormwater afbakening analyse.<\/P>
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.<\/P>
Met vriendelijke groet,
Aaron Y.<\/P>
<\/P>