Waar ben je mee bezig? <\/STRONG><\/P>We maken allemaal deel uit van ongelooflijk slimme, gemotiveerde en innovatieve teams, maar die teams bestaan uit even getalenteerde individuen. Zou je soms willen opscheppen over het coole project van een collega? Of iemand vertellen over dat leuke GIS-probleem dat je op een creatieve manier hebt opgelost? Nou, hier is een kans om dat talent te laten zien... neem een minuut, deel je bedrijf, locatie en GIS-moment in deze Survey123<\/A>.<\/P>Het Infrastructure Electric Solution Engineer Team heeft elk een overwinning gedeeld om ons op gang te brengen.<\/P> <\/EM><\/P>"Ik werkte samen met een nutsbedrijf rond mobiele gegevensverzameling en datavisualisatie die uiteindelijk hun GIS-team hielp starten met een oplossing die de zichtbaarheid en nauwkeurigheid van paalinspecties voor veldploegen en kantoormedewerkers zal vergroten." - Aaryn<\/EM><\/P> <\/P>"Dit jaar heb ik mezelf uitgedaagd om te leren en te experimenteren met bètatechnologie en uiteindelijk een live demonstratie voltooid ondanks het grote risico op technische storingen." - Cindy<\/EM><\/P> <\/P>"Het Team heeft een geheel nieuwe set AI-geïntegreerde oplossingen voor elektrische klanten gecreëerd, bewerkingsworkflows getest met de nieuwe webeditor, 12 nieuwe technische sessies beschikbaar gesteld voor klanten en veel brancheconferenties bijgewoond." - Matt<\/EM><\/P> <\/P>"Ik heb collega’s geholpen zich voor te bereiden op hun technische presentaties bij IMGIS. Van het leren van de technologie, tot het bouwen van de presentatie en daarna een week oefenen." - Mike<\/EM><\/P> <\/P>"In 2024 was een van mijn grootste successen het presenteren op het IMGIS plenaire podium over de voordelen van een Network Information Management System en de tools die worden gebruikt om netwerkgegevens te beheren en onderhouden. Ik ondersteunde ook drie verschillende gebruikersgroepen, wat een geweldige manier was om veel van de klanten te ontmoeten die ik de afgelopen jaren heb geholpen te ondersteunen." - Jess<\/EM><\/P> <\/P>Als dit bij jou ideeën of vragen oproept, neem contact op en laten we praten, laat een reactie achter!<\/P> <\/STRONG><\/P>
Het Infrastructure Electric Solution Engineer Team heeft elk een overwinning gedeeld om ons op gang te brengen.<\/P>
<\/EM><\/P>"Ik werkte samen met een nutsbedrijf rond mobiele gegevensverzameling en datavisualisatie die uiteindelijk hun GIS-team hielp starten met een oplossing die de zichtbaarheid en nauwkeurigheid van paalinspecties voor veldploegen en kantoormedewerkers zal vergroten." - Aaryn<\/EM><\/P> <\/P>"Dit jaar heb ik mezelf uitgedaagd om te leren en te experimenteren met bètatechnologie en uiteindelijk een live demonstratie voltooid ondanks het grote risico op technische storingen." - Cindy<\/EM><\/P> <\/P>"Het Team heeft een geheel nieuwe set AI-geïntegreerde oplossingen voor elektrische klanten gecreëerd, bewerkingsworkflows getest met de nieuwe webeditor, 12 nieuwe technische sessies beschikbaar gesteld voor klanten en veel brancheconferenties bijgewoond." - Matt<\/EM><\/P> <\/P>"Ik heb collega’s geholpen zich voor te bereiden op hun technische presentaties bij IMGIS. Van het leren van de technologie, tot het bouwen van de presentatie en daarna een week oefenen." - Mike<\/EM><\/P> <\/P>"In 2024 was een van mijn grootste successen het presenteren op het IMGIS plenaire podium over de voordelen van een Network Information Management System en de tools die worden gebruikt om netwerkgegevens te beheren en onderhouden. Ik ondersteunde ook drie verschillende gebruikersgroepen, wat een geweldige manier was om veel van de klanten te ontmoeten die ik de afgelopen jaren heb geholpen te ondersteunen." - Jess<\/EM><\/P> <\/P>Als dit bij jou ideeën of vragen oproept, neem contact op en laten we praten, laat een reactie achter!<\/P> <\/STRONG><\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.