Als lid van het Global Business Development Team is een deel van mijn werk luisteren naar de problemen die nutsbedrijven treffen, de echte problemen begrijpen die ze hebben en complexe situaties herkennen die een robuuste en goed geplande oplossing vereisen. Ik heb het voorrecht gehad om in 2024 zoveel succesvolle verhalen te horen.<\/P>
Op ESRI UC 2024 luisterde ik naar mensen van over de hele wereld die hun GIS-verhalen vertelden. Ik hoorde successen rond vegetatiebeheer op transmissierechten van weg met behulp van lidar-gegevens en deep learning. Ik zag Plenaire demonstraties die ArcGIS tot het uiterste dreven om enkele werkelijk baanbrekende oplossingen te produceren. Over het algemeen was de sfeer samenwerkend en toekomstgericht. Als je het zelf wilt zien, bekijk dan Plenaire Deel 1<\/A>, Deel 2<\/A> en Deel 3<\/A>.<\/P> Op IMGIS 2024 hoorde ik over een nieuwe ArcGIS Field Maps-mogelijkheid genaamd Tasks, werd geïnspireerd door het gebruik van GeoAI om de gebruikerservaring te verbeteren en processen te automatiseren. Ik zag onze Utility Customers Esri Technology gebruiken om problemen op te lossen en hun teams en klanten essentiële informatie en analyses te geven, allemaal op een gebruiksvriendelijke manier. Over het algemeen was de sfeer inspirerend en indrukwekkend. Als je het zelf wilt horen, bekijk dan de Plenaire Sessie<\/A>.<\/P> Terwijl mijn teamgenoten en ik beginnen met plannen voor 2025, horen we graag van jou. Wat wil je zien? Wat moeten we bouwen? Welke onderwerpen zijn voor jou het meest waardevol? Hoe communiceer je het liefst; video's, e-mails, telefoontjes, persoonlijke ontmoetingen? Vind je het leuk om met andere utilities te praten? Laat hieronder je opmerkingen achter.<\/P>
Op IMGIS 2024 hoorde ik over een nieuwe ArcGIS Field Maps-mogelijkheid genaamd Tasks, werd geïnspireerd door het gebruik van GeoAI om de gebruikerservaring te verbeteren en processen te automatiseren. Ik zag onze Utility Customers Esri Technology gebruiken om problemen op te lossen en hun teams en klanten essentiële informatie en analyses te geven, allemaal op een gebruiksvriendelijke manier. Over het algemeen was de sfeer inspirerend en indrukwekkend. Als je het zelf wilt horen, bekijk dan de
Terwijl mijn teamgenoten en ik beginnen met plannen voor 2025, horen we graag van jou. Wat wil je zien? Wat moeten we bouwen? Welke onderwerpen zijn voor jou het meest waardevol? Hoe communiceer je het liefst; video's, e-mails, telefoontjes, persoonlijke ontmoetingen? Vind je het leuk om met andere utilities te praten? Laat hieronder je opmerkingen achter.<\/P>
Im dealing with precise location of Assets, (Electric Poles), compared to our mapping. We are using Field Captured images to geo code the location of the images to the point we have mapped and decide if its needs to be moved in our mapping. Currently it takes multiple steps to accomplish. I see it being benificial to others.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.