<\/HEAD>
Met ArcGIS Pro heb ik verschillende lagen op mijn kaart, één was van toen ik handmatig landbedekking probeerde te digitaliseren op basis van satellietbeelden, maar sindsdien heb ik toegang gekregen tot privégegevens gebaseerd op veldonderzoeken, en ik wil die gegevens gebruiken wanneer ik 2 km buffers rond het centrum van mijn studiegebieden maak, maar ik wil nog steeds mijn handmatig gedigitaliseerde laag gebruiken om de data aan te vullen die niet in de privégegevens zijn opgenomen, wat vooral bestaat uit aangrenzende boerderijen rondom het beschermde landschap dat ik bestudeer.<\/P>
<\/P>
In principe zoek ik een manier om de categorieën van bedekkingstype die ik heb gemaakt en die de privébedrijfsonderzoekers gebruikten samen te voegen, bijvoorbeeld wat ik "Forest" noem wil ik ook hun bedekkingstype "Mixed hardwoods" laten labelen als "Forest" en dan beide als onderdeel van hetzelfde bedekkingstype hebben.<\/P>
<\/P>
Vervolgens wil ik 2 km buffers kunnen maken rond het centrum van mijn locaties, en alleen de meest oppervlakkige laag van polygonen extraheren (aangezien ik niet wil dat mijn originele handmatig gedigitaliseerde polygonen die aanwezig zijn op de privégronden worden meegenomen), dus ik wil de privé-informatie waar beschikbaar, en dan mijn handmatig gedigitaliseerde polygonen om de ontbrekende ruimtes op te vullen.<\/P>
<\/P>
Alle hulp of links om met een ervaren gebruiker te kunnen chatten worden zeer gewaardeerd!<\/P>
<\/P>
Bedankt,<\/P>
<\/P>
- Reid<\/P><\/BODY><\/HTML>