Hallo, Esri Community! Ik ben een docent en ik verwerk regelmatig een aantal tutorials als opdrachten voor mijn studenten om te voltooien. Ik vraag hen om een kopie van hun certificaten van cursusvoltooiing te uploaden als bewijs dat ze aan de cursusvereisten hebben voldaan. Mijn universiteit heeft een site-licentie voor Esri en de studenten krijgen toegang tot de software en tutorials via het toegangspunt van de universiteit. <\/P>
Dit is nog nooit eerder voorgekomen, maar dit semester heeft een student contact opgenomen omdat ze niet kunnen zorgen dat het certificaat hun voorkeursnaam weergeeft. Zoals zij het zeggen, toont het certificaat hun deadname. Ik ben er vrij zeker van dat dit komt doordat de certificaten van voltooiing gekoppeld zijn aan de naam waarmee ze zich voor het eerst aan de universiteit hebben ingeschreven. <\/P>
Is er een manier om een certificaat een voorkeursnaam te laten weergeven? Het kan als respectloos worden ervaren om iemand met zijn deadname aan te spreken, en ik wil zeker niet dat een opdracht een trigger is voor negatieve emoties. De student zegt dat ze elke keer dat ze inloggen proberen hun naam in hun Esri-profiel te wijzigen, maar de certificaten worden niet bijgewerkt. <\/P>
Dank je wel, vriendelijke Esri-mensen!<\/P>