Na het ontdekken van het bestaan van deze Power Automate specifieke vragen community, heb ik hier ook een cross post geplaatst vanuit een origineel onderwerp in het Survey123 forum. Dit is mijn eerste keer dat ik een webhook maak en ik heb moeite om te begrijpen wat de vereiste voorkennis kan zijn.<\/P>
<\/P>
Ik heb de documentatie gevolgd voor zowel het opzetten van de custom connector in Power Automate cloud:Hoe: Maak een ArcGIS Survey123 Connector voor Microsoft Power Automate voor gebruik met Arc (esri.com...<\/A><\/P>En binnen Survey123:Webhooks—ArcGIS Survey123 | Documentatie<\/A>Ik ben aan het einde van de documentatie voor de Power Automate kant gekomen, maar moet de Payload URL krijgen bij het maken van de webhook in Survey123<\/P><\/span><\/P>In Power Automate is de custom connector succesvol gevalideerd en ik heb mijn enquête lijst kunnen ophalen, en het schema voor mijn enquête gekregen:<\/P> <\/P><\/span><\/P> <\/P>In welke volgorde en waar moet ik heen om de Payload URL uit Power Automate te halen voor gebruik binnen de Survey123 webhook, en ook hoe precies moet de webhook.events<\/STRONG> <\/SPAN>worden gedefinieerd voor wanneer er simpelweg een nieuwe enquête wordt ingediend.<\/P>Zodra dit gedaan is, hoe breng ik deze connector dan in Power Automate cloud om de flow te maken. Dus wat er gebeurt als er een nieuwe enquête wordt ingediend, wordt deze custom connector geactiveerd door de webhook. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de AddData pagina maar de documentatie is niet specifiek genoeg.<\/P><\/span><\/P> <\/P>Alle verdere informatie of begeleiding zou zeer gewaardeerd worden, want ik heb het gevoel dat ik er bijna ben.<\/P>
En binnen Survey123:
<\/span><\/P>In Power Automate is de custom connector succesvol gevalideerd en ik heb mijn enquête lijst kunnen ophalen, en het schema voor mijn enquête gekregen:<\/P> <\/P><\/span><\/P> <\/P>In welke volgorde en waar moet ik heen om de Payload URL uit Power Automate te halen voor gebruik binnen de Survey123 webhook, en ook hoe precies moet de webhook.events<\/STRONG> <\/SPAN>worden gedefinieerd voor wanneer er simpelweg een nieuwe enquête wordt ingediend.<\/P>Zodra dit gedaan is, hoe breng ik deze connector dan in Power Automate cloud om de flow te maken. Dus wat er gebeurt als er een nieuwe enquête wordt ingediend, wordt deze custom connector geactiveerd door de webhook. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de AddData pagina maar de documentatie is niet specifiek genoeg.<\/P><\/span><\/P> <\/P>Alle verdere informatie of begeleiding zou zeer gewaardeerd worden, want ik heb het gevoel dat ik er bijna ben.<\/P>
Typically, the ArcGIS connector for Survey123 in Power Automate will automatically configure the webhook in the Survey123 settings. So the manual setup portion is not needed. However, recently, there has been some change that prevents this action from taking place, so the webhook configuration never makes it back to Survey123 - and that's why I was on this forum and ran into your post, as we are running into an issue where the webhook configuration isn't being sent over from Power Automate to the survey settings.
Here's a screenshot of what your survey settings should look like if you have flows using those surveys:
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.