Ik heb een feature layer en een SharePoint-lijst. De SharePoint-lijst bevat afbeeldingen met XY-coördinaten en is de primaire opslag, waar afbeeldingen worden geüpload, bijgewerkt of verwijderd.<\/P>
Ik heb een flow die een puntfeature invoegt in een feature layer telkens wanneer er een nieuw item wordt toegevoegd aan de SharePoint-lijst. Dit werkt prima.<\/P>
Echter, ik worstel met een instant flow die wordt geactiveerd wanneer een afbeelding uit de lijst wordt verwijderd. De flow wordt correct geactiveerd, maar ik krijg een foutmelding bij het uitvoeren van de ArcGIS Enterprise-versie van de actie "Delete a record from feature layer". Ongeacht hoe ik de parameter Delete Records formatteer, krijg ik altijd dezelfde fout bij het testen:
ResponseSwaggerSchemaValidationFailure<\/STRONG><\/FONT><\/P>De API 'arcgisenterprise' gaf een ongeldige reactie terug voor workflow-operatie 'Delete_a_record_from_feature_layer' van het type 'OpenApiConnection'. Foutdetails: 'De API-operatie 'DeleteItemInFeatureLayer' vereist dat de eigenschap 'body' van het type 'Array' is, maar is van het type 'String'.'<\/FONT><\/STRONG><\/DIV>
Dit gebeurt zelfs als ik een hardcoded objectid gebruik in een createArray()-functie. Ik heb ook verschillende andere manieren geprobeerd, bijvoorbeeld het gebruiken van een "Initialize variabel" om een array te maken, en dan "Append to array variable" om de huidige item-id toe te voegen. <\/P>Er is geen loginformatie in de onderliggende ArcGIS Server, en ik denk dat de flow stopt voordat er een delete-verzoek naar de service wordt gestuurd.
Heeft iemand suggesties wat er mis kan zijn? Is het iemand gelukt om features te verwijderen met deze actie?
<\/P>
<\/span><\/P> <\/P>