Ik had de ongelooflijke kans om de Esri User Conference West Africa 2024 bij te wonen in Abuja, Nigeria, en het was een werkelijk inspirerende ervaring! De conferentie bracht professionals uit de hele regio samen om innovatieve georuimtelijke oplossingen te verkennen en inzichten te delen over hoe GIS impactvolle veranderingen in Afrika kan stimuleren.<\/P>
Van het bijwonen van de inzichtelijke sessies tot het netwerken met leiders uit de industrie en vakgenoten, ik kreeg nieuwe perspectieven over hoe georuimtelijke technologie belangrijke uitdagingen kan aanpakken op het gebied van milieubeheer, stedelijke planning en duurzame ontwikkeling.<\/P>
Een van de hoogtepunten voor mij was het verkennen van de nieuwste ontwikkelingen in ArcGIS 3.3 (hoewel ik het gebruik), en ik vertrok met nieuwe ideeën over hoe ik deze tools in mijn projecten kan integreren. Het was een verrijkende ervaring, en ik kijk ernaar uit om de opgedane kennis toe te passen om GIS te blijven benutten voor positieve verandering!<\/P>