<\/HEAD>
Hallo iedereen, <\/SPAN><\/P>Ik hoop dat iedereen veilig blijft.<\/SPAN><\/P><\/P>Ik werk in de Retail-industrie als GIS-analist. Ik heb nooit gebruik gemaakt van of gewerkt met ESRI's Business Analyst-extensie. <\/SPAN><\/P>Maar gezien de aard van het werk en bepaalde taken die ik uitvoer, lijkt het erg nuttig. <\/SPAN><\/P><\/P>Maar onlangs kreeg ik een aanbeveling over de Online versie omdat de desktopversie enkele gegevens mist die je wel krijgt met de online versie en daarom wordt deze buiten de VS niet vaak aangeschaft.<\/SPAN><\/P><\/P>Is dit waar? Bijvoorbeeld, ik zou demografische gegevens of verkeersgegevens nodig hebben voor nauwkeurige rijtijden enzovoort. Dus de desktopversie van de BA-extensie zal niet nuttig zijn in Ierland?<\/SPAN><\/P>Laat me alstublieft uw waardevolle gedachten en feedback weten. Ze worden zeer gewaardeerd.<\/SPAN><\/P><\/P>Blijf veilig, blijf thuis en zorg goed voor jezelf.<\/SPAN><\/P><\/P>Met vriendelijke groet,<\/SPAN><\/P>Anudeep.<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>