We stappen over op kortdurende tokenauthenticatie voor toegang tot de ArcGIS Feature Service, dus de werkbank is bijgewerkt om het token zelf te genereren. De FeatureServer-lezer ondersteunt het door zichzelf gegenereerde token niet. Ik kon een FeatureReader transformer toevoegen, maar deze leest alle eindpunten voor de REST Service, wat er in totaal 132 zijn. Ik wil alleen dat de transformer een subset van eindpunten ophaalt. <\/P>
Ik heb geprobeerd individuele FeatureReader transformers te maken voor de specifieke eindpunten; echter, de Initiator-poort wordt aangeroepen en gegevens gaan niet door naar de volgende transformer. Wanneer de FeatureReader transformer de gehele REST Service aanroept, gaat alles door de Generic-poort, hoewel dit neerkomt op miljoenen bronfeatures die worden gelezen. Omdat features vastlopen bij de Initiator-poort, heb ik een GeometryExtractor transformer toegevoegd in de veronderstelling dat dit nodig was, maar het werkte niet.<\/P>
Vervolgens probeerde ik de HTTPCaller en GeometryExtractor te gebruiken, maar het feature wordt afgewezen wanneer ik door de ETL ga om een buffer te genereren voor de individuele lagen; deze zijn uiteindelijk bedoeld om naar een fgdbms te worden geschreven.<\/P>
Ik heb dit ook gepost op de FME Community, maar heb nog geen reactie ontvangen.<\/P>
<\/P>