<\/HEAD>
Mijn excuses als dit op de verkeerde plaats is geplaatst. Heb geduld met mij aangezien ik hier niet in getraind ben en niet zeker weet of ik de verkeerde kant op ga. Dus hoewel ik ga vragen over ArcGIS, heb ik dit eerst geprobeerd in QGIS dat blijkbaar niet in staat is om de resultaten te produceren die ik zoek, dus is ArcGIS de juiste weg om te gaan? Oké, genoeg gezwets, ik hoop dat mijn uitleg voldoende is. In QGIS heb ik een PostGis-database gemaakt en data geladen waarbij punten zijn gecreëerd (zie afbeelding Plots) en vervolgens een hexagonaal raster gemaakt dat een shapefile is (ik kende geen andere manier om dit te bereiken, zie afbeelding Plots en Grid), daarna wordt het gemiddelde geselecteerd binnen een specifieke hexagoon, dus laatste afbeelding 129 plots en een gemiddelde van -68. Dus alles oké behalve dat het ten eerste bijna de hele dag duurt om het Hexagonale Raster met de datapunten te produceren, en als de datapunten in de PostGis worden bijgewerkt (plots verwijderd of toegevoegd in de database verschijnen en verdwijnen zonder probleem) wordt het raster niet bijgewerkt omdat het een shapefile is en daarom opnieuw moet worden gemaakt (weer een dag om het opnieuw te maken). Het eindresultaat hiervan zou een webpagina zijn waar de data ofwel 's nachts of direct wordt bijgewerkt en de plots binnen een redelijke tijd worden weergegeven en het raster ook wordt bijgewerkt.<\/P>
Dus niet zeker of, zoals ik zei, ik probeer het onmogelijke te doen of dat dit kan worden bereikt in ArcGIS (afbeeldingen eerst verkeerdom: eerst Plots en Grid, dan gemiddeld aantal gebaseerd op enkele hexagoon en dan dataplots uit de PostGis-tabel).<\/P>

<\/P><\/BODY><\/HTML>