Achtergrond: Ik had de nieuwste ArcGIS visual geladen binnen een .pbix-bestand dat ik succesvol had verbonden met mijn ArcGIS Online-account en geladen met een feature layer van mijn ARCGIS Online-account. <\/P>
1. Ik heb het .pbix-bestand met de ArcGIS visual opgeslagen onder een nieuwe naam
2. Binnen het nieuwe .pbix-bestand ging ik naar de ArcGIS visual met de intentie om een andere feature layer toe te voegen.
3. Ik ontdekte dat ik niet langer was ingelogd, dus probeerde ik in te loggen op mijn ArcGIS Online-account binnen de visual, maar het "login" scherm gaf mij die optie niet. Dit is wat mij werd getoond:
<\/span><\/P>Waarom is er hier geen duidelijke manier om in te loggen?
4. Omdat er geen duidelijke manier was om in te loggen, heb ik de ArcGIS visual verwijderd
5. Ik voegde een nieuwe ArcGIS visual toe aan het .pbix-bestand en drukte toen op de knop Inloggen
6. De volgende foutmelding werd weergegeven<\/P>
<\/span><\/P>024Ik heb X- en Y-punten in mijn PBI-gegevens, dus ik heb de gegevens geladen en opnieuw geprobeerd in te loggen, alleen om weer bij stap 3 uit te komen.<\/P>Twee problemen:<\/P>Waarom kreeg ik bij stap 3 geen inlogpagina te zien? <\/P>Waarom kreeg ik bij stap 6 een foutmelding? <\/P>