Hallo <\/FONT><\/P>Het probleem:<\/FONT><\/P>Ik heb een ArcGIS-account voor persoonlijk gebruik, <\/SPAN>dat toegang geeft tot ArcGIS Online (AGOL), <\/SPAN>low-code applicatiebouwers (EXB, <\/SPAN>WAB), <\/SPAN>en ArcGIS Pro voor leren en verkennen.<\/SPAN><\/FONT><\/LI>Voorheen gebruikte ik mijn persoonlijke AGOL-account om data te hosten en aangepaste applicaties te ontwikkelen met de Esri JS 4.<\/SPAN>x API om op de hoogte te blijven van GIS- en JavaScript-technologieën.<\/SPAN><\/FONT><\/LI><\/OL>Het probleem:<\/FONT><\/P>Nu kan ik mijn persoonlijke AGOL-account niet koppelen aan uw ArcGIS Location Platform (ALP) ontwikkelaarsaccount.<\/SPAN> Dit betekent dat ik geen data die gehost wordt in mijn persoonlijke AGOL kan gebruiken voor ontwikkeling in ALP.<\/SPAN><\/FONT><\/LI><\/OL>De uitdaging:<\/FONT><\/P>Om te ontwikkelen met ALP moest ik een apart AGOL-account aanmaken dat gekoppeld is aan ALP en dat overigens zal verlopen.<\/SPAN><\/FONT><\/LI>Dit zorgt voor extra werk, <\/SPAN>omdat ik data heen en weer moet verplaatsen tussen mijn persoonlijke AGOL en het tijdelijke ALP-gekoppelde account.<\/SPAN><\/FONT><\/LI><\/OL>Mijn vraag:<\/FONT><\/P>Ik vraag me af wat de waarde is van een persoonlijk AGOL-account als het niet gebruikt kan worden voor ontwikkeling en verkenning met het ArcGIS Location Platform.<\/SPAN><\/FONT><\/LI><\/OL>