De User Conference van dit jaar was de beste tot nu toe voor elke GIS-gebruiker in Clean Energy. Ik wil nogmaals alle sessiesprekers bij de Renewables User Sessions bedanken, evenals onze SIG-panelleden. Jullie verhalen en ervaring zijn van onschatbare waarde voor het evenement en de bredere GIS-gemeenschap die werkt in hernieuwbare energie. Er waren ook een aantal gebieden waar hernieuwbare energie werd vertegenwoordigd die je misschien hebt gemist, dus ik wilde er nu aandacht aan besteden.<\/P>
Boven: Renewables Special Interest Group, met panelleden Alanna Araujo, Rachel Mead, Sam Ortega. Onder: The Crown Estates op het Plenaire podium.<\/span><\/span><\/P>Kinderenbeurs<\/H3>Het thema van de Kinderenbeurs dit jaar was Weer<\/EM>. Misschien meer dan in welke andere industrie dan ook, heeft het weer een sterke relatie met hernieuwbare energie. Daarom waren de GIS-activiteiten op de Kinderenbeurs allemaal versies van bekende workflows voor hernieuwbare energie die we elke dag zien. Activiteiten waren onder andere:<\/P>Een Instant App<\/A> met een webscene die het zonne-energiepotentieel toont voor daken van een subset van gebouwen in Naperville, IL waar kinderen <\/SPAN><\/SPAN>van 7-9 jaar instructies volgden om de app te verkennen en te kiezen welk gebouw de beste kandidaat zou zijn voor zonnepanelen.<\/LI>Kinderen van 10-12 jaar voltooiden een Story Map<\/A> die het potentieel voor hernieuwbare energie in de VS toont voor verschillende generatie-methoden.<\/SPAN><\/SPAN><\/LI><\/UL>Het is echt bijzonder om kinderen van 7-12 jaar te zien leren over gedistribueerde generatie en analyse van hoogste en beste gebruik. Bekijk Jay's Story Map hierboven gelinkt:<\/P><\/span><\/P>Ik kon niet anders dan enkele overeenkomsten opmerken met recent werk met Raster Analytics<\/A>.<\/P><\/span><\/P>
Het is echt bijzonder om kinderen van 7-12 jaar te zien leren over gedistribueerde generatie en analyse van hoogste en beste gebruik. Bekijk Jay's Story Map hierboven gelinkt:<\/P>
<\/span><\/P>Ik kon niet anders dan enkele overeenkomsten opmerken met recent werk met
<\/span><\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.