Hallo,
Ik wil graag aanbevelen om het mogelijk te maken om een geminimaliseerd GIS-menu te behouden nadat het dashboard op een website is gepubliceerd. Ik weet dat YannickM een soortgelijke suggestie heeft gedaan, maar na de meest recente update ondervindt het hamburger-menu enkele problemen en verschijnt het opnieuw nadat het dashboard is gepubliceerd.
Probleem:
Wanneer ik in mijn Power Bi-werkruimte ben, ga ik naar mijn GIS-kaart en klik ik op het hamburger-menu-icoon, waardoor het menu wordt geminimaliseerd. Maar nadat ik de gegevens heb gevalideerd en het dashboard op onze website heb gepubliceerd, verschijnt het volledige menu op de kaart (zichtbaar op de website) zodat het publiek dit ook kan zien... terwijl het menu in de Power Bi-werkruimte geminimaliseerd blijft. Afbeelding bijgevoegd.
Ik heb geprobeerd de kaart te vergroten en op het hamburger-menu-icoon te klikken om het menu te minimaliseren, maar het volledige menu verschijnt opnieuw op het gepubliceerde dashboard, zelfs als de kaart aanzienlijk groter is.
Ik kijk uit naar de toekomstige update!