Ik heb een workflow die twee groepen editors omvat, een aannemer en onze supervisor. Dit betekent dat ik een VIEW heb gemaakt waar de aannemer toegang toe heeft om het werk als voltooid te markeren, en de BASE feature layer voor onze supervisors.<\/P>
Het probleem waar ik tegenaan loop, is dat ik de webhook heb ingesteld met de trigger "When a feature is updated", die, als deze naar de BASE-laag wijst, niet wordt geactiveerd wanneer de VIEW wordt bijgewerkt.<\/P>
Om dit op te lossen, heb ik twee triggers gemaakt, één voor de VIEW en één voor de BASE, die dezelfde child flow aanroepen voor de acties die ik wil uitvoeren, namelijk het maken van een nieuwe feature layer voor de volgende taak die moet worden gedaan.<\/P>
Echter, het heeft dubbele gegevens aangemaakt. Het ene voorbeeld dat ik heb gevolgd had een flow-run om 9:33 uur vanuit de contractor VIEW, en vervolgens om 11:03 uur vanuit de supervisor BASE feature layer. De editDate van de gegevens in beide flows is hetzelfde, dus het was niet een tweede keer bewerkt sinds de eerste flow draaide, wat mijn eerste gedachte\/zorg was.<\/SPAN><\/P>Heb je ideeën over het probleem hier? Hoe weet de actie "Fetch Updates" wanneer het is verwerkt? Moet ik een veld toevoegen om het als verwerkt te markeren? Als ik het verander naar een flow die elke 10 minuten draait, zou dat dit probleem dan vermijden? <\/SPAN><\/P>Wat is de beste praktijk voor het activeren van acties vanuit zowel een base layer als een view?<\/P>