Ik ben zojuist ingelogd op ons organisatieportaal en wil me registreren voor UC 2024. Het bedrag dat op het portaal wordt weergegeven is - 2.175 $. Is het niet nodig om iets te betalen om je te registreren (gratis deelname)?
I do not think that it is a "negative" sign. I believe it is a "dash"
Hallo Michelle,
Een negatief bedrag op het registratieportaal betekent meestal dat er een tegoed, terugbetaling of aanpassing op je registratie is toegepast. Ik zou echter niet aannemen dat het evenement volledig gratis is totdat de organisatoren bevestigen wat het saldo van -$2.175 betekent. Het is waarschijnlijk het beste om contact op te nemen met het registratiesupportteam voor opheldering voordat je het proces afrondt. Als je ook geïnteresseerd bent in het volgen van goudprijzen, kwam ik onlangs deze website tegen die ik nuttig vond voor het controleren van actuele goudprijsinformatie.
Bedankt
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.