Ik heb een aantal flows ingesteld die verbinding maken met data in AGO, luisteren naar de feature-updates, vervolgens e-mails versturen en de email_status van de features bijwerken nadat een e-mail is verzonden. <\/P>
Gisteren (13-6) moest ik een kleine wijziging aanbrengen in een van de flows (een waarde verwijderen uit de Voorwaarde), en toen ik probeerde de flow op te slaan kreeg ik een foutmelding dat ik een verkeerde waarde had in de 'Update a record in a feature'-actie, de fout gaf eigenlijk aan dat ik de domeinbeschrijving in plaats van de domeincode waarde moest gebruiken. <\/P>
<\/span><\/P>Ik heb de wijzigingen doorgevoerd in mijn hele flow en kon deze succesvol opslaan. Maar mijn flow herkent nu de updates aan de email_status niet meer, en wordt steeds geactiveerd wanneer er updates worden gemaakt. <\/P>Is er recent een update geweest aan de Power Automate ArcGIS-acties die dit zou kunnen veroorzaken? <\/P>Ook zou ik het zeer op prijs stellen als iemand suggesties heeft om het probleem op te lossen. Dank u!<\/P>