\/\/Ik weet niet zeker of ik op het juiste forum ben, maar ik kon geen "Algemene Ideeën" sectie vinden.<\/P>
ESRI Artist Program<\/P>
Ik maak kleurrijke kaartkunst en verdien mijn brood door wandkunstafdrukken te verkopen. Vroeger gebruikte ik ESRI-producten, maar nu niet meer. Ik heb gezien dat ESRI een programma heeft waarbij NGO's hun software kunnen gebruiken voor een zeer redelijke prijs, en dat zette me aan het denken. Op dit moment maak ik mijn kaarten met QGIS, maar ik trek mijn haar uit als er enige semi-gecompliceerde data-bewerking bij komt kijken. Ik mag geen persoonlijke licentie voor ArcGIS Pro gebruiken omdat ik mijn kaarten als wandkunst verkoop (commercieel gebruik), en als onafhankelijke kunstenaar kan ik me een professionele abonnement niet eens veroorloven. Ik zou graag een programma willen voorstellen vergelijkbaar met het Esri Nonprofit Program, waarbij kunstenaars die kaarten maken een ArcGIS Pro-licentie kunnen krijgen voor een redelijke prijs. Ik heb een paar duizend bezoekers per maand op mijn website en ik zou graag een badge in de voettekst van mijn website plaatsen met iets als "ondersteund door ESRI", "GIS werk gedaan met ARCGIS Pro" of iets dergelijks.<\/P>
Dank u voor uw overweging.<\/P>