Hallo, <\/P>
Ik ben momenteel bezig met enkele van de ESRI trainingscursussen, maar ik heb gemerkt dat sommige gegevens, wanneer ze in ArcPro worden geüpload, niet worden weergegeven (er staat een rood uitroepteken naast). Ik download de gegevens op één computer en gebruik een geheugenstick om ze op het apparaat met Arc geïnstalleerd te zetten. Het apparaat waarop ArcGIS staat, heeft geen internetverbinding; is dit de reden dat het rode uitroepteken wordt weergegeven en sommige gegevens niet zichtbaar zijn? <\/P>
<\/P>
De bron van deze gegevens is https:\/\/services.arcgisonline.com\/ArcGIS\/rest\/services\/World_Topo_Map\/MapServer<\/A><\/P> <\/P>Ik neem aan dat omdat het online is opgeslagen, dit de reden is dat het niet werkt, maar ik zou graag wat verduidelijking willen.<\/P> <\/P>Dank je.<\/P>
Ik neem aan dat omdat het online is opgeslagen, dit de reden is dat het niet werkt, maar ik zou graag wat verduidelijking willen.<\/P>
Dank je.<\/P>
Hey @PatrickMadden2
That data source does indeed need an internet connection to communicate with the REST API to pull the data unfortunately. I had a similar situation recently of someone attempting to take training material offline and it did not like that. If there is a GDB file that is offered or a downloadable file, those typically work without issue offline.
Cody
Thanks for your help!
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.