Dit wordt de eerste keer dat mijn teamgenoot en ik de hoofd-UC in San Diego bijwonen, en we proberen vooruit te plannen welke sessies ieder van ons zal bijwonen.<\/P>
Toen ik de kleinere, regionale conferenties bijwoonde, waren er over het algemeen zo weinig dat ik het in Excel of gewoon op een kladpapiertje kon doen.<\/P>
De conferentie in San Diego is echter groot genoeg dat het wat lastiger is om dat te doen. Is er een CSV of iets dergelijks dat ik kan downloaden zodat ik presentatoren & onderwerpen & tijden kan vergelijken? Door het op de website door te nemen, is er te veel tekst en te weinig prioritering van die tekst op het hoge niveau om echt wil<\/EM> dit op de ouderwetse manier te doen.<\/P>Ik heb mensen in voorgaande jaren de Events-app zien noemen, maar het lijkt erop dat er voor dit jaar nog niets is geüpload. Gezien wat planningszaken tussen nu en de conferentie voor mijn teamgenoot en mij, proberen we dit nu al uit te stippelen, zodat we niet in de laatste paar dagen voor de conferentie hoeven te haasten, dus ik wil echt niet wachten tot de Events-app is bijgewerkt.<\/P>