Ik heb een opgeslagen webmap met lagen die verwijzen naar een ArcGIS Server die nu is uitgeschakeld. Ik moet de webmap bijwerken door de laag-URL's te wijzigen naar een nieuwe ArcGIS Server URL. Lagen zijn rechtstreeks aan de kaart toegevoegd met Add Layer From Web. Ik heb de oude webmap nodig zodat ik de styling en popup-configuratie behoud. Mijn webmap-ID wordt ook genoemd in een JS-app. Blijkbaar kan ik de URL's voor lagen en apps bewerken, maar niet voor kaarten. Waarom? Weet iemand een manier om de laag-URL's te bewerken? <\/P>
Van esri help: https:\/\/doc.arcgis.com\/en\/arcgis-online\/share-maps\/item-details.htm<\/A><\/P>"URL (Apps en ArcGIS Server-lagen alleen)—Het wijzigen van de URL van een ArcGIS Server-laag wordt alleen aanbevolen wanneer u de service naar een andere server verplaatst. Als u de service hebt gewijzigd—bijvoorbeeld lagen hebt toegevoegd of verwijderd—moet u de service als een nieuw item toevoegen. Elke kaart die de verplaatste laag gebruikt, zal kapot lijken omdat deze verwijst naar de oude URL. Om de kaart te repareren, verwijdert u de laag, voegt u deze opnieuw toe met de nieuwe URL-verwijzing en slaat u de kaart op. Alle laag-eigenschappen die u aan het item hebt opgeslagen zijn nog steeds beschikbaar. Als u de URL van een gewijzigde service bewerkt, wordt de kaart mogelijk niet correct weergegeven, zelfs nadat u de laag opnieuw hebt toegevoegd. U kunt de URL van een gehoste feature- of tegel-laag niet bewerken."<\/P>Bedankt, James<\/P><\/BODY><\/HTML>
"URL (Apps en ArcGIS Server-lagen alleen)—Het wijzigen van de URL van een ArcGIS Server-laag wordt alleen aanbevolen wanneer u de service naar een andere server verplaatst. Als u de service hebt gewijzigd—bijvoorbeeld lagen hebt toegevoegd of verwijderd—moet u de service als een nieuw item toevoegen. Elke kaart die de verplaatste laag gebruikt, zal kapot lijken omdat deze verwijst naar de oude URL. Om de kaart te repareren, verwijdert u de laag, voegt u deze opnieuw toe met de nieuwe URL-verwijzing en slaat u de kaart op. Alle laag-eigenschappen die u aan het item hebt opgeslagen zijn nog steeds beschikbaar. Als u de URL van een gewijzigde service bewerkt, wordt de kaart mogelijk niet correct weergegeven, zelfs nadat u de laag opnieuw hebt toegevoegd. U kunt de URL van een gehoste feature- of tegel-laag niet bewerken."<\/P>
Bedankt, James<\/P><\/BODY><\/HTML>
Hi James,
this may help:
1. go to ArcGIS Online Assistant (ago-assistant.esri.com) and log in as the web map's owner
2. choose to "Update the URLS of Services ..."
3. change the URL and save.
You might want to this on a test-webmap first.
This is GREAT!
This was soooo helpful!! Thanks!!
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.