Allereerst wil ik zeggen dat ik niets weet van GIS of ESRI-producten. Ik ben een systeembeheerder met een idee om een tool te ontwikkelen die onze hele afdeling zou kunnen helpen. We hebben een GIS-analist in ons team die me hiermee kan helpen, maar ik wil graag een goede voorsprong krijgen voordat ik hem erbij betrek, omdat hij het erg druk heeft. Ik wil onze IT-netwerkinfrastructuur over een kaart van onze stad leggen. Ik wil de fysieke locatie van onze apparatuur tonen, de apparatuur kunnen selecteren om er meer over te weten te komen, kleurcodering of verschillende iconen gebruiken voor verschillende typen. Welke tools of producten zouden nuttig zijn voor dit soort product? Ik las op de ESRI-website dat dit iets is wat ze nu promoten (https://www.esri.com/en-us/industries/technology/focus-areas/it-network-mapping-and-visualization#deliver-real-time-response). Dit zou een geweldige tool zijn voor mij en mijn collega’s, maar ik heb een goede duw in de juiste richting nodig om te beginnen! Is dit vergelijkbaar met hoe utility networks worden gemaakt? Ik ga in juli naar de UC, welke onderwerpen voor sessies zou ik moeten bijwonen? Bedankt voor de hulp!