<\/HEAD>
Hallo,<\/P>
<\/P>
Ik werk voor een kleine vereniging van huiseigenaren die veel van de nutsvoorzieningen in hun gemeenschappen beheert. Ze functioneren een beetje als een quasi-overheidsinstantie. Hoe dan ook, ze hebben deze oude kadastrale kaarten met veel handgeschreven aantekeningen die ze beschikbaar willen maken voor hun veldtechnicus via ArcGIS Online (ofwel via een webkaart of webapp - ik bied beide aan).<\/P>
<\/P>
Dit is de situatie: Omdat veel van de kadastrale kaarten overlappen, heb ik niet de optie om ze allemaal samen te voegen en er gewoon een nieuwe basiskaart van te maken (hoewel dat ideaal zou zijn). Nou, dat zou ik kunnen doen, maar het zou VEEL werk zijn om verkeerd afgestemde zaken en al die handgeschreven dingen op te schonen. Dus ik ben gewoon elke kaart aan het georefereren en zet ze op AGOL. Daarna voeg ik ze toe aan een kaart en een app die beide worden gebruikt door verschillende medewerkers. Ik heb alle JPEG's in eerste instantie uitgeschakeld. Wanneer een gebruiker naar hun locatie navigeert, op basis van het perceelnummer, kunnen ze naar beneden scrollen naar de juiste kadastrale kaart en deze inschakelen om deze over een luchtfoto (of welke andere gegevens ze nodig hebben) te leggen.<\/P>
<\/P>
Tot nu toe gaat het goed. Mijn probleem is: ik moet ongeveer 123 kadastrale kaarten uploaden. Ik heb er 102 klaar, maar de kaart\/app laadt erg langzaam. Het werkt prima zodra de kaart of app is geladen, maar de initiële upload duurt super lang.<\/P>
<\/P>
Wat zouden jullie aanraden om die initiële laadtijd te versnellen?<\/P>
<\/P>
Alvast bedankt!
<\/P><\/BODY><\/HTML>