Ik probeer te schrijven naar een van mijn Enterprise-databases zonder succes.<\/P>
Het foutbericht is. Het foutnummer van ArcObjects is: '-2147216035'. Het foutbericht van ArcObjects is: Deze geodatabase ondersteunt deze client of bewerking niet.<\/P>
De Geodatabase_SDE-schrijver is ingesteld op dynamische schema-definitie, de naam van de feature class is ingesteld op fme_feature_type, en het geometrietype is ingesteld op 'van schema-definitie'... de gebruikelijke instellingen die men zou doen om gegevens met verschillende schema's te schrijven.<\/P>
Ik zie dat de naam voor de te schrijven feature class inderdaad de volgende structuur heeft: [fme_feature_type]_[geometrie type].<\/P>
Dat verwart me nogal, aangezien de instelling voor de schrijver duidelijk is om alleen fme_feature_type te gebruiken.<\/P>
Het andere dat me dwarszit, is het bericht dat de geodatabase deze client of bewerking niet ondersteunt.<\/P>
<\/P>
Ik gebruik ArcGIS Pro 3.2.1 en de database is versie 10.9.0.2.7 op een MSSQL-server.<\/P>