Hallo,
Ik ben al bijna een jaar bezig met het afbakenen van HUC12 watersheds naar HUC14's, waarbij ik consequent hetzelfde ArcMap-proces gebruik. Af en toe moet ik de BatchPoints verplaatsen om ervoor te zorgen dat de grenzen correct worden ingevuld (stel dat het 2 of meer uitlaten heeft).
In de afgelopen week is er een nieuwe fout opgetreden die ik nog nooit eerder heb gezien: nadat de BatchPoints zijn ingesteld, probeer ik de tool "Batch Subwatershed Delineation" die een subwatershed punt creëert en een subwatershed grens op basis van dat subwatershed punt. Het lijkt erop dat voor sommige van deze BatchPoints waar ik de laatste paar dagen mee heb gewerkt, af en toe het Subwatershed Punt 2-3 cellen verwijderd wordt geplaatst van de Str-laag waarop ik mik, waardoor de subwatershed grens een 1x1 cel wordt.
Ik heb gemerkt dat het opnieuw uitvoeren van de Adjoint Catchment Processing stap dit oplost. Maar mijn belangrijkste punt bij het plaatsen van dit bericht is om te zien of dit te wijten is aan een nieuwe update van ArcHydro die in de afgelopen 7-14 dagen is uitgebracht?