Ik gebruik ArcGIS Pro 3.2.0 en Arc Hydro Tools Pro. Voor een stroomgebiedmodel heb ik flow direction en stream rasters gemaakt, evenals Drainage Line, Catchment en Adjoint Catchment vectoren. Ik heb verschillende punten langs een flowpath opgeslagen in een feature class en ik heb een geautomatiseerde tool nodig die het stroomgebied voor elk van de punten berekent. De "point delineator" tool werkt hier uitstekend voor als ik deze uitvoer in model builder met de "iterate feature selection" die werkt op de flowpath-punten. Dit wordt uitgevoerd in een anders lege project (ik voeg de fdr.tif, str.tif, drainage line, catchment en adj catchment lagen toe voor de point delineator tool). Het probleem is dat wanneer ik hetzelfde model in een ArcPro-project plaats dat talrijke python notebooks en andere model builder modellen bevat, ik een foutmelding krijg die "invalid extent" aangeeft: FOUT 010568:<\/U> Ongeldige extent. Controleer op nul lengte of breedte, of het niet kunnen projecteren van extent naar output ruimtelijke referentie. Uitvoeren mislukt (Watershed). , ('regel 1011', 'c:\\program files\\arcgis\\pro\\Resources\\ArcToolbox\\Scripts\\ArcHydro\\pointdelineator.py', 'IndexError: tuple index out of range'). Ik begrijp niet waarom het in een eenvoudig project werkt maar faalt in het andere complexe project.<\/SPAN><\/P>