Hallo allemaal,
Ik probeer een probleem op te lossen dat niet erg ingewikkeld is, maar ik kan geen goede oplossing vinden in ESRI. Ik heb verschillende medi-cal cliënten en elk van hen ziet een andere zorgverlener. In de dataset heb ik de geolocatie van de cliënt en de geolocatie van de zorgverlener, en ik wil de afstand (kortste in tijd of afstand) vinden voor elk cliënt-zorgverlener paar. Dit is geen OD-kostenmatrix probleem. Het lijkt een kortste pad probleem te zijn; echter lijkt het kortste pad niet echt ontworpen te zijn om het kortste pad tussen veel verschillende paren te vinden. In plaats daarvan is het opgezet om het kortste pad te vinden tussen veel verschillende punten op een route. Eigenlijk, als ik de Euclidische afstand wilde vinden, zou dat gemakkelijk zijn met geopandas.distance() commando in geopandas; echter wil ik wegen opnemen.
Ik moet ArcGIS Pro gebruiken, omdat er beschermde gezondheidsinformatie bij betrokken is. Ik codeer meestal in Python wanneer ik ArcGIS gebruik. Wat is de beste manier om dit te doen?
Hartelijk dank!
James