Hallo, <\/P>
Ik probeer het deep learning-model voor de classificatie van zonneparken te volgen (Gebruik het model013; ArcGIS pretrained models | Documentatie<\/A>), en ik vraag me af hoe ik de sentinel-2-beelden kan downloaden of openen waarop het model is gebaseerd. Het lijkt erop dat er een specifieke reflectielaag "Bottom of Atmosphere" is die gebruikt moet worden, en ik moet de ".SAFE"-bestanden importeren om de mozaek te maken. Echter, ik zie geen instructies over hoe ik dit pakket met bestanden kan downloaden. Wanneer ik probeer om Sentinel-2-gegevens in het algemeen te downloaden, kan ik RGB-tifs pakken, maar het is mij niet duidelijk hoe ik het datapakket kan krijgen waar de instructies naar verwijzen: <\/P><\/span><\/P> <\/P>Alvast bedankt voor alle hulp die iemand kan bieden!<\/P> <\/P>
<\/span><\/P> <\/P>Alvast bedankt voor alle hulp die iemand kan bieden!<\/P> <\/P>
Hi @SaffiaHossainzadeh1 you can download Sentinel-2 Imagery from https://browser.dataspace.copernicus.eu/
Once downloaded you can extract the files to the desired location and you be provided with the folder structure and raster products that we see in the above screen shot
Thank you very much! That worked! Just to clarify with a few more details if anyone else happens upon this post, once you sign up/login for the copernicus browser linked to above, you can toggle into the search tab to actually download the data in the format that is needed for the deep learning package.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.