<\/span><\/P>Groene groei verschijnt onder onze voeten en overal om ons heen—duidelijk bewijs dat de seizoenscyclus van vernieuwing aan de gang is. Als professionele groei in je gedachten is, zijn er nieuwe opties om je ArcGIS-horizon te verbreden (en een paar favorieten) beschikbaar bij Esri Academy. We hopen je daar te zien.<\/SPAN><\/P>______________________________________________________________________<\/FONT><\/P>
<\/span><\/A><\/P>Wil je een Arcade Wizard worden? <\/FONT><\/P>Onze nieuwe cursus kan je laten zien hoe. Leer in twee dagen essentiële concepten van de ArcGIS Arcade expressietaal en ontwikkel vaardigheden om kaartlabels en pop-ups aan te passen; veldberekeningen te maken; gegevensvalidatie mogelijk te maken; en Arcade-expressies te gebruiken in het hele ArcGIS-systeem, inclusief in ArcGIS Dashboards.<\/P>Bekijk cursusdetails 12;<\/STRONG><\/A><\/P>______________________________________________________________________<\/FONT><\/P>
<\/span><\/A><\/P>Gek op MOOCs<\/FONT><\/P>Liefhebbers van onze gratis massive open online courses (MOOCs) hebben geen bracket nodig om mee te doen aan deze voorjaarscompetitie. Twee van onze populairste cursussen keren terug voor een nieuwe ronde vol leerzame actie. Krijg inzicht (en inside paint tips) van experts, verken praktijkvoorbeelden en verbeter je GIS-vaardigheden met stapsgewijze oefeningen. Toegang tot ArcGIS-software wordt geleverd en elke cursus bevat een certificaat van voltooiing. De kans is groot dat je de ervaring geweldig zult vinden.<\/P>Cartografie.<\/STRONG>
3 april024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024024 - 15 mei
Reserveer je plek 12;<\/A><\/STRONG><\/P>GIS voor Klimaatactie<\/STRONG>
1 mei - 12 juni
Reserveer je plek 12;<\/A><\/STRONG><\/P>______________________________________________________________________<\/FONT><\/P>
<\/span><\/A><\/P>Leer veel in één uur<\/FONT><\/P>In onze gratis live trainingsseminarserie delen inhoudsexperts concepten en best practices, demonstreren softwareworkflows en beantwoorden vragen uit het publiek. Elk seminar van een uur wordt twee keer gepresenteerd, om 9:00 uur en 11:00 uur (PT).<\/P>2 mei: Aan de slag met Survey123 Connect<\/STRONG>
Ontdek hoe je aangepaste slimme formulieren bouwt die geavanceerde functionaliteit bevatten voor gegevensverzameling met de Survey123 Connect formulierontwerper, inbegrepen bij ArcGIS Survey123. Registreer nu<\\/STRONG>.<\\/P> <\\/p> 13 juni: Python Tips en Tricks voor ArcGIS<\\/strong>
Leer hoe Python repetitieve taken en complexe workflows kan automatiseren, en krijg meer werk gedaan dat door ArcGIS wordt ondersteund in minder tijd. Wees voorbereid om minstens één tip mee te nemen die je meteen kunt toepassen. Wat is nieuw in ArcGIS Pro 3.2
- Analyse in ArcGIS Online
- Begin met Field Maps Designer

Oproep aan alle My Esri-beheerders
Licentiebeheer uitvoeren in My Esri is een nieuwe, gratis webcursus voor My Esri-beheerders die een introductie nodig hebben tot de website en het proces om ArcGIS-softwareproducten te downloaden en te licentiëren. Tip: Dit is een ideale vervolg op onze My Esri 101-cursus.
Volg de cursus 12;

Nieuwe certificeringsexamens zijn hier
Het behalen van een Esri technische certificering toont uw GIS- en ArcGIS-expertise en de wens om professioneel te groeien. Als u overweegt een certificering te behalen, is deze korte video onze bron voor tips ter voorbereiding op het examen.
Examenafspraken voor deze nieuwe certificeringen zijn nu beschikbaar:
ArcGIS Online Administration Associate 2024
ArcGIS API for Python Associate 2024
ArcGIS Utility Network Associate 2024
GIS Fundamentals Foundation 2024*
*Beschikbaar vanaf 22 april 2024
Viering van certificeringssucces
„Het behalen van een Esri technische certificering is een keerpunt geweest in mijn carrière.”
—Zach Lawlor
Senior GIS Analist
Toen Zach Lawlor hoorde dat hij was geslaagd voor het ArcGIS Utility Network Specialty-examen, was hij vol enthousiasme. „Het zien van de resultaten van al mijn grondige onderzoek en studie gaf me zo'n gelukkig gevoel toen ik de uitslag ontdekte,” deelde hij. „Omdat het examen dat ik aflegde zo complex was, was het ontvangen van positief nieuws dat ik geslaagd was een geweldige manier om mijn vaardigheden en kennis in de sector te bevestigen.”
Denk je dit jaar aan professionele ontwikkeling? Lees het verhaal van Lawlor ter inspiratie (en zijn studiemethode).

Begin met Map Viewer
Leer hoe u uw ruimtelijke gegevens kunt presenteren in deze rondleiding door Map Viewer in ArcGIS Online.
Speel de video af 12;
target="_blank">

Verbinden met een Spatiotemporale Asset Catalogus
Instructeur Jon Kay toont het proces om verbinding te maken met een datastroom van satellietbeelden in ArcGIS Pro.
Speel de Video af 192;

Geniet van het gemak van eenvoudige toegang tot training wanneer u het nodig heeft. Koop een Esri Training Pass.