Heeft iemand hetzelfde probleem als ik wanneer hij probeert de tutorial te volgen om voorbeeldgegevens uit te voeren met arcgis-reality-studio 2024.1? <\/P>
Ik probeer de voorbeeldgegevens uit de link te gebruiken die werkte met versie 2023, maar wanneer ik update naar versie 2024.1, crasht het bij het proberen de stap Capture Session Selection te laden.<\/P>
https:\/\/learn.arcgis.com\/en\/projects\/get-started-with-arcgis-reality-studio\/<\/A><\/P>Ik heb geprobeerd te deïnstalleren en opnieuw te installeren, maar het crasht nog steeds zonder enige waarschuwing.<\/P>Ik testte dit op een werkstation zoals op de bijgevoegde afbeelding, <\/P>Wilt u dit alstublieft bekijken en advies geven? Dank u!<\/P>
Ik heb geprobeerd te deïnstalleren en opnieuw te installeren, maar het crasht nog steeds zonder enige waarschuwing.<\/P>
Ik testte dit op een werkstation zoals op de bijgevoegde afbeelding, <\/P>
Wilt u dit alstublieft bekijken en advies geven? Dank u!<\/P>
Hi, please try updating the software to version 2024.1.1, which was released last Thursday (12.4). It addresses many reconstruction challenges and may help with your case.
- Arkadiusz (Arek)
Dear NguyenBang,
thanks for reaching out and working with our solution. The issue you describe has not been reported to us so far nor did we experience such a behavior when using the sample dataset in ArcGIS Reality Studio 2024.1
To help you further, do you mind to reach out to your Esri support contact? This allows us to collect further detail to resolve the problem and exchange in a very direct way. Thank you very much!
Best regards,
Kristin
Thank you! I will update and test again
Sorry for late reply, I will update new version and test again. Thank you so much!
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.