Hallo,
Ik probeer ArcGIS-gegevens te importeren in een bestaande Excel-sheet, maar het werkt niet. Ik kan een CSV-bestand maken en dit handmatig importeren in een bestaande Excel-sheet, maar het direct importeren in de bestaande sheet zou veel efficiënter zijn en de kans op fouten verkleinen. Mijn huidige flow-opzet is als volgt:
Handmatig een flow starten > Gegevens ophalen uit de feature layer > Een rij ophalen > Een rij bijwerken.
Ik heb het geprobeerd zonder de "Een rij ophalen" stap. Ik heb geprobeerd "Lijst met aanwezige rijen" in te voegen na "Gegevens ophalen uit feature layer", maar dat werkte niet. Ik probeerde "JSON parseren", maar kreeg fouten; eerlijk gezegd denk ik niet dat dat is wat ik hier nodig heb. Ik denk dat het probleem mijn Sleutelkolom en Sleutelwaarde zijn onder "Een rij ophalen" of "Een rij bijwerken". Ze zijn hetzelfde, omdat de Sleutelkolom (Excel-sheet) "FID" heet en de binnenkomende gegevenskolom (Sleutelwaarde) ook "FID" is.
Er zijn geen video's die diep op dit onderwerp ingaan en zelfs AI (co-pilot, chatgpt en bard) geven antwoorden die niet werken of onvolledig zijn. Tenzij ik natuurlijk iets verkeerd doe. Heeft iemand de taak die ik probeer te voltooien al afgerond?
Alle advies wordt gewaardeerd.