Ik probeer een kaart te maken op basis van beschikbare gegevens voor grenzen van kleine gebieden. Ik wil de kleine gebieden groeperen om een laag te bouwen die territoria vertegenwoordigt die mijn organisatie gebruikt en uiteindelijk een kaart hebben met regionale grenzen, bestaande uit verschillende sublagen van kleinere territoriumgrenzen die ik kan laden in Power BI als een interactieve kaart waarin gebruikers kunnen inzoomen. De regionale lagen die ik probeer te maken zijn niet beschikbaar via een bron die ik kan vinden en ik moet dit zelf bouwen door gebruik te maken van de beschikbare grenzen van het kleinste territorium - ik heb geprobeerd om grenzen te "dissolven" om de nieuwe lagen te maken, maar tot nu toe ben ik niet succesvol geweest.<\/P>
Kan iemand uitleggen hoe ik de regionale en subregionale lagen kan bouwen met behulp van een kleine gebiedsgrens als bouwsteen? Ten tweede, kan ik de gelaagde kaart exporteren naar Power BI en gebruiken als een tool om doorheen te drillen? <\/P>
Ik kijk ernaar uit om mijn kennis over kaartenbouw uit te breiden, en ik waardeer jullie gedachten.<\/P>
Pete<\/P>