<\/HEAD>
Hallo,Ik probeer een SharePoint-lijst op te vragen in een ArcGIS Web Part. Dus ik heb het voorbeeld van de SDK online genomen en aangepast zodat het naar mijn lijst en mijn lijstvelden verwijst, maar het lijkt niet te werken.Ik heb pop-upvensters in de code geplaatst en het lijkt nooit naar de on failure- of on success-functies te gaan; het stopt bij clientContext.ExecuteQueryAsync(onQuerySucceeded, onQueryFailed);Mijn X- en Y-velden die ik gebruik zijn nummervelden (ik heb ook geprobeerd de ShapeX- en ShapeY-velden van een ArcGIS Geocode Workflow te gebruiken) en niets lijkt te werken. Ik heb het voorbeeld zoals het is genomen met de cities-lijst en ik heb de query by attribute op die manier aan de praat gekregen. private void StateComboBox_SelectionChanged(object sender, SelectionChangedEventArgs e) { ClientContext clientContext = ClientContext.Current; Web web = clientContext.Web; // Query de lijst "Cities" met de geselecteerde statenaam List citiesList = web.Lists.GetByTitle("Test"); // Mijn lijst heet Test CamlQuery camlQuery = new CamlQuery(); string stateName = StateComboBox.SelectedValue.ToString(); camlQuery.ViewXml = @<View> &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;Query><Where><Eq><FieldRef Name='Title'\/><Value Type='Text'>" + stateName + @&lt;\/Value><\/Eq><\/Where><\/Query><RowLimit>1000<\/RowLimit><\/View>";& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ; citiesListItems = citiesList.GetItems(camlQuery);< SPAN >& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ; clientContext.Load(citiesList, list => list.Title);</ SPAN >< BR \ / >< SPAN >& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ; clientContext.Load(citiesListItems, items => items.Include(</ SPAN >< BR \ / >< SPAN >& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ; item => item["X"],</ SPAN >< BR \ / >< SPAN >& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ;& nbsp ; item => item["Y"]</ SPAN >< BR \ / >< SPAN >& nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; ));</ SPAN >< BR \ / >< BR \ / >< SPAN >& nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; MapApplication.Current.ShowWindow("Klaar om uit te voeren", new TextBlock()</ SPAN >< BR \ / >< SPAN >& nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; {</ SPAN >< BR \ / >< SPAN >& nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; Text = "Klaar om uit te voeren.",</ SPAN >< BR \ / >< SPAN >& nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; TextWrapping = TextWrapping.Wrap,</ SPAN >< BR \ / >< SPAN >& nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; & nb sp ;; Margin = new Thickness(30),</ SPAN >< BR \ / >< SPAN >& nb sp ;; & nb sp;; MaxWidth = 480</ SPAN >< BR \ / >< SPAN > ; });</ SPAN >< BR \ / >< BR \ / >< SPAN > ; clientContext.ExecuteQueryAsync(onQuerySucceeded, onQueryFailed);</ SPAN >< BR \ / >< SPAN > ; }</ SPAN ></ BODY ></ HTML >