Ik werk momenteel met enkele gegevens die ik heb in .ffs-formaat (FME Feature Store), en ik probeer de Data Interoperability Extension te gebruiken om de gegevens naar een shapefile te migreren. Dat is gelukt, maar er is een probleem met de projectie van de gegevens wanneer ik ze open in ArcGIS Desktop of Pro. In feite toont de schaal aan het einde een E. De gegevens zijn een extract uit het Smallworld-platform. <\/P>
Wat ik hier vraag, is of ik iets mis in het transformatieproces tussen het lezen van de gegevens en het schrijven ervan naar een shapefile. Op dit moment gebruik ik een "Geometry Filter" om sommige van de multipart geometrieën op te splitsen. Zo kan ik ze vastleggen als alleen Punten, Lijnen of Polygonen. Dat gezegd hebbende, sommige van deze geometrieën zijn aggregate geoms en collecties. <\/P>
Voorbeeld:<\/P>
Collectie.<\/P>
<\/span><\/P>Sommige zijn lijnen en punten.<\/P>Ik voeg graag meer context toe, maar ik weet nog niet wat ik verder moet opnemen. <\/P>Elke aanwijzing hier zou zeer nuttig zijn.<\/P>Dank u.<\/P>