Ik hoop dat dit bericht iedereen in goede gezondheid bereikt. Ik neem contact op om wat inzichten of updates te verzamelen over een intrigerende functie die in april werd besproken tijdens de Esri Developers Conference. Tijdens een van de sessies toonde Sean een veelbelovende workflow waarbij een codecomponent in PowerApps werd gebruikt om kaarten van ArcGIS Online rechtstreeks binnen het PowerApps-platform in te sluiten en ermee te interageren. https://mediaspace.esri.com/media/t/1_nrc0b6s6
De demonstratie wekte mijn interesse en, geloof ik, ook die van velen anderen die AGOL binnen het Power Apps-ecosysteem willen benutten. Sinds de conferentie (en na het doorzoeken van het web naar tutorials en codevoorbeelden) heb ik echter geen nieuwe ontwikkelingen gezien:<\/P>
Ik ben vooral geïnteresseerd in enige voortgang of officiële uitrolplannen met betrekking tot:<\/P>
De codecomponent voor het insluiten van ArcGIS Online-kaarten in PowerApps.
Documentatie of tutorials die het integratieproces begeleiden.
Eventuele specifieke tijdlijnen voor bredere beschikbaarheid van deze functies voor de community.<\/P>
Deze integratie vertegenwoordigt een belangrijke stap vooruit in het overbruggen van GIS-mogelijkheden met zakelijke applicaties, waardoor datavisualisatie en besluitvormingsprocessen worden verbeterd. Als iemand inzichten, verdere informatie heeft of mij kan wijzen op relevante bronnen of contacten die kunnen helpen, wordt dat zeer gewaardeerd.<\/P>
Als iemand van Esri dit leest, houd er dan rekening mee dat als het idee is om deze functionaliteit toe te voegen met behulp van geospatial control in PowerApps, degenen die de Microsoft GCC-tenant gebruiken (staat en federale overheid) NIET<\/STRONG> in staat zullen zijn deze functionaliteit te gebruiken aangezien onze tenantdocumentatie stelt dat geospatial controls niet beschikbaar zijn voor overheidsklanten. <\/P>Dank u voor uw tijd en hulp. Ik kijk uit naar eventuele updates of begeleiding vanuit de community.<\/P>